​​لوکس‌ترین محله‌های استانبول برای زندگی کدامند؟

2023-03-27
0 نظر
​​لوکس‌ترین محله‌های استانبول

لوکس ترین محله های استانبول، کدامند؟ اگر قصد مهاجرت به ترکیه و شهر زیبای استانبول را دارید، بهتر است پیش از اقدام به سرمایه گذاری و خرید ملک، با مناطق و محله های لوکس در استانبول آشنا شوید. ما در این مقاله به معرفی بهترین مناطق استانبول خواهیم پرداخت و شما را با مناطق اروپایی و آسیایی در استانبول آشنا خواهیم کرد، با آریا همراه باشید.

آنچه در این یادداشت می خوانید:

  • معرفی ​​لوکس‌ ترین محله‌های استانبول
  • کدام قسمت استانبول بهتر است؟
  • بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول
  • لوکس ترین محله های استانبول؛ بشیکتاش
  • لوکس ترین محله های استانبول؛ ساریر
  • منطقه کادیکوی

معرفی ​​لوکس‌ ترین محله‌های استانبول

استانبول به عنوان یکی از مشهورترین مقاصد گردشگری دنیا، برای سبک زندگی‌های مختلف مکان ایده‌آلی است. در این کلان‌شهر پرجمعیت، امکانات رفاهی زیادی برای زندگی در نظر گرفته شده است و اکثر مناطق آن از امکانات خوبی برخوردار هستند. هرچند مانند هرجای دیگری از دنیا، استانبول هم به اصطلاح بالاشهر و مناطق خاص و تجملاتی خودش را دارد.

صفر تا صد خرید خانه در ترکیه

تقسیم‌بندی مناطق استانبول

استانبول به ۳۹ منطقه تقسیم‌بندی شده است که در بخش‌های آسیایی و اروپایی پخش شده‌اند. مناطق لوکس و برتر استانبول هم در منطقه آسیایی و هم در منطقه اروپایی قرار دارند. در این مقاله قصد داریم تا تعدادی از این مناطق را به شما معرفی کنیم. 

​​لوکس‌ترین محله‌های استانبول

کدام قسمت استانبول برای زندگی بهتر است؟

پاسخ این سوال بستگی دارد به انتظارات شما از محل زندگی‌تان. اگر به دنبال جای آرام و کم ترافیکی برای زندگی باشید، اگر دسترسی‌ها برایتان اهمیت داشته باشد و یا اگر بخواهید در نقطه‌ای تجاری و نزدیک به محل کارتان زندگی کنید، پاسخ این سوال متفاوت خواهد بود.

ارزان‌ترین محله‌های استانبول کدامند؟

بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول

براساس تحقیقات و نظرسنجی‌های انجام شده، مناطق بشیکتاش، ساریر، باکرکوی و کادیکوی در صدر مناطق لوکس استانبول قرار گرفته‌اند. این مناطق از نظر چشم‌انداز و امکانات در صدر جدول مناطق استانبول هستند و در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

منطقه توریستی بی اوغلو استانبول

۱. بهترین مناطق استانبول؛ منطقه بشیکتاش

بشیکتاش از شاخص‌ترین منطقه‌های استانبول است و در بخش اروپایی و در ورودی تنگه بسفر قرار گرفته است. این بخش از شهر زنده و پرهیاهو است و به امنیت و زندگی شبانه‌اش شهرت دارد. همسایه‌های بشیکتاش ساریر، شیشلی و بی اوغلو هستند که همگی از بهترین مناطق شهر به حساب می‌آیند و باعث شده که زندگی در بشیکتاش، فضای ایده‌آلی داشته باشد.

محله بشیکتاش

این منطقه علاوه بر اینکه برای زندگی ایده‌آل است، یکی از مناطق مهم گردشگری ترکیه نیز به حساب می‌آيد. موزه‌ها و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری بسیاری در بشیکتاش وجود دارد. همچنین وجود فروشگاه‌های برند‌های مطرح دنیا و رستوران‌های لوکس و باکیفیت، به ارزش بشیکتاش افزوده است.

همه چیز درباره پاسپورت ترکیه

دانشگاه‌های بشیکتاش

این منطقه تعدادی از بهترین دانشگاه‌های استانبول را در خود جا داده. دانشگاه‌هایی همچون بغازیجی، گالاتاسارای و دانشگاه ییلدیز در بشیکتاش قرار دارند. علاوه بر این مدارس خصوصی و بین‌المللی مطرحی در این منطقه فعالیت می‌کنند.

باشگاه فوتبال بشیکتاش

اگر کمی با فوتبال آشنایی داشته باشید و لیگ اروپا را دنبال کنید، احتمالا نام باشگاه بشیکتاش به گوش‌تان خورده است. این باشگاه یکی از بهترین تیم‌های ترکیه است و در منطقه بشیکتاش استادیوم بزرگ اینونو بشیکتاش نیز وجود دارد. به دلیل وجود این تیم فوتبال، علاقه به این ورزش بین ساکنین این منطقه زیاد است و مدارس فوتبال خوبی در بشیکتاش خدمات ارائه می‌کنند.

استادیوم بشیکتاش

لوکس ترین محله های استانبول؛ بشیکتاش

بشیکتاش محله‌های بسیار خوبی دارد که همگی از سطح رفاهی و امکانات خوبی برخوردار هستند. تعدادی از این محله‌ها از بقیه‌ لوکس‌تر و معروف‌تر هستند.
از جمله: محله ببک که محله محبوب سلبریتی‌های ترکیه است، محله لونت از قطب‌های تجاری مهم ترکیه، محله لوازیم، محله اتیلر و محله آکات.

خرید خانه در استانبول و نکاتی که باید به آن دقت کنید!

خرید ویلا در ببک استانبول

اگر محدودیت بودجه ندارید و دلتان می‌خواهد کنار سلبریتی‌ها و افراد ثروتمند ترکیه زندگی کنید، ویلاهای مجلل و زیبای ببک بهترین گزینه برای شما هستند.
این ویلاها قیمت بالا و امکانات رفاهی بسیار مطلوبی دارند.

محله ببک در استانبول

۲. ساریر

ساریر در شمالی‌ترین بخش اروپایی استانبول قرار گرفته و موقعیت فوق‌العاده‌ای دارد. این منطقه نسبت به دیگر مناطق لوکس استانبول بسیار آرام‌تر و کم‌هیاهوتر است.
با ساحل زیبا و رستوران‌ها و کافه‌ها و مراکز خرید لوکس‌اش، یکی از بهترین مناطق برای استراحت و گذراندن روزهای آرام و کم دغدغه است. همسایگان ساریر بشیکتاش و شیشلی هستند. این منطقه از سطح رفاهی بسیار بالایی برخوردار بوده و تمام امکانات رفاهی، تحصیلی، درمانی و تفریحی را در خود جای داده است. با زندگی در ساریر، دیگر جای نگرانی برای رفع نیازها وجود ندارد.

 

با مزایای پاسپورت ترکیه آشنا شوید!

جاذبه‌های تفریحی ساریر

نه تنها زندگی، بلکه تفریح در این منطقه نیز فوق العاده است چرا که بسیاری از جاذبه‌ها و امکانات تفریحی در ساریر قرار گرفته است. جنگل کم‌نظیر بلگراد، پارک امیرگان و مرکز خرید ایستینیه پارک تنها تعدادی از این جاذبه‌ها هستند. در واقع چه به دنبال زندگی در سایه طبیعت ساحلی و جنگلی باشید و چه به دنبال دسترسی به مراکز خرید و سرگرمی، ساریر برای شما گزینه بسیار مناسبی است اما با قیمت‌های بالا!

پارک امیرگان استانبول

لوکس ترین محله های استانبول؛ ساریر

همه محله‌های ساریر برای زندگی مناسب و درجه یک هستند. اما تعدادی از محله‌های آن شهرت و شرایط مناسب‌تری دارد. محلاتی مانند محله مشهور ماسلاک، ایستینیه، زکریاکوی و ایاز آقا. خرید خانه در هرکدام از این محله‌ها سرمایه‌گذاری خوبی هم هست.

محله ماسلاک

ماسلاک سرآمدترین محله ساریر است و ایرانیان در سال‌های اخیر به خرید خانه در این منطقه تمایل زیادی نشان داده‌اند. ماسلاک به آسمان‌خراش‌های بلندش که روز به روز در حال افزایش هستند، معروف است.

محله ماسلاک استانبول

زندگی در ماسلاک نوعی زندگی لوکس و اشرافی است که تمام امکانات اعم از خدمات درمانی، تحصیلی و انواع خدمات رفاهی و تفریحی برای شما و خانواده‌تان در دسترس است. این منطقه از نظر تجاری با لونت و آتاشهیر، در حال رقابت می‌باشد و روز به روز در حال توسعه است. خرید خانه در ماسلاک سرمایه‌گذاری تضمینی به نظر می‌آید.

با محله ماسلاک استانبول، جایی برای زندگی بهتر آشنا شوید!

۳. لوکس ترین محله های استانبول؛ منطقه کادیکوی

کادیکوی در بخش آسیایی استانبول قرار دارد و از نظر فرهنگی دارای جایگاه ایده‌آلی است. انواع کانون‌های هنری، دانشجویی و فرهنگی در این منطقه برگزار می‌شوند و به دلیل نزدیکی به تعدادی از بهترین دانشگاه‌های استانبول، این منطقه سطح بالایی دارد. همچنین کادیکوی با دریای مرمره همسایه است و بلندترین خط ساحلی استانبول را داراست.

محله کادیکوی

وجود خیابان بهاریه در کادیکوی به این منطقه جلوه دیگری می‌بخشد. شاید بتوان گفت بهاریه شبیه خیابان استقلال است. خیابانی سنگ‌فرش‌شده با فروشگاه‌ها و کافه‌های دور تا دور. در کادیکوی انواع رستوران‌ها و کافه‌ها هم وجود دارد و تعدادی از بهترین غذاها و دسرها را ارائه می‌کنند.

منطقه کادیکوی استانبول،‌ همسایه دریای مرمره

بهترین محله‌های کادیکوی

بوستانجی، جاده بستان، فنرباهچه، حیدرپاشا و سوادیه از محله‌های خوب و به‌نام کادیکوی هستند که امکانات و خصوصا دسترسی بسیار خوبی دارند.

محله جاده بستان

یکی از محله‌های مطرح کادیکوی، همانطور که گفتیم جاده بستان است. این محله هم فضای بسیار سرسبزی دارد و هم با دریای مرمره همسایه است. به همین دلیل چشم‌اندازها و فضای بسیار زیبایی دارد. خانه‌های جاده بستان نوساز هستند و دید خوبی به ساحل زیبای دریای مرمره دارند. آپارتمان‌های شیک جاده بستان، به علت نمایی که جزایر پرنس دارند مشهور هستند.

سه تا از بهترین محله‌های استانبول برای زندگی

سایت خرید خانه در استانبول

سایت آریا کوئین با داشتن به روز ترین فایل ها ملکی در سراسر استانبول بهترین گزینه های ممکن را با توجه به بودجه شما ارائه می نماید. کافی است در بخش پروژه های ملکی، آپارتمان موردنظرتان را جستجو کنید. اگر به دنبال خرید خانه در این کلان‌شهر وسیع هستید،تیم آریا کوئین به شما بهترین گزینه ممکن را معرفی می‌کند.

سخن آخر:

ما در این مقاله به معرفی برخی از لوکس ترین محله های استانبول پرداختیم و شما را با بهترین محله ها و مناطق استانبول آشنا کردیم. اگر قصد خرید ملک در استانبول را دارید بهتر است با دقت نسبت به انتخاب محله موردنظرتان اقدام نمایید و محله ای را انتخاب نمایید که با شرایط زندگی شما در ایران همخوانی بیشتری داشته باشد. برای بازدید از لوکس ترین پروژه های استانبول با شرکت آریا کوئین تماس بگیرید.

سوالات متداول:

  • محله های ایرانی نشین استانبول کدامند؟
    محله ماسلاک، بیلیکدوزو و اسنیورت بیشترین میزان ایرانی را در خود جا داده است.
  • محله ببک در کدام منطقه استانبول قرار دارد؟
    ببک یکی از لوکس ترین محله های بشیکتاش است و در بخش اروپایی استانبول قرار دارد.
  • گرانترین ویلاهای استانبول در کجا قرار دارند؟
    در بشیکتاش، ساریر، بیکوز بهترین ویلاهای استانبول را در خود جا داده اند.
Rate this post

پیام بگذارید