باسین اکسپرس؛ زندگی در شاهراه استانبول

2023-04-15
0 نظر
منطقه باسین اکسپرس استانبول-۱

باسین اکسپرس استانبول (Basin Expres)؛ یکی از مناطق عالی برای سرمایه گذاری و خرید ملک در بخش اروپایی استانبول است و بخاطر دسترسی های عالی و ملک هایی که داری امکانات خوبی هستند در سال های اخیر مورد استقبال قرار گرفته است. در سال‌های گذشته شهر استانبول سرمایه‌های خارجی زیادی را از طریق فروش املاک کسب کرده است که بخش اعظم این سرمایه‌گذاری ها مربوط به منطقه باسین اکسپرس استانبول بوده است. این منطقه به دلیل موقعیت و امکانات خاصش، برای سرمایه گذاران خارجی جذابیت زیادی پیدا کرده است.

باسین اکسپرس شاه راهی است که به فرودگاه‌های اصلی این شهر راه دارد و علاوه برآن دسترسی راحتی را به دیگر مناطق استانبول چه غرب و چه شرق میسر میکند. در این مقاله قصد داریم با یکی از ارزشمندترین مناطق شهر استانبول برای سرمایه‌گذاری آشنا شویم. با آریا کوئین همراه شوید!

منطقه باسین اکسپرس استانبول

منطقه باسین اکسپرس به عنوان یک منطقه مدرن در بخش اروپایی استانبول، کارکردی تجاری دارد و بیشتر افرادی که در آن به دنبال سرمایه گذاری و خرید ملک هستند، انتظار رشد استراتژیک منطقه و در نتیجه رشد ارزش آن را دارند. یکی از این امکانات که موجب افزایش ارزش این منطقه می‌شود، وجود فرودگاه جدید استانبول در نزدیکی باسین اکسپرس است که با افتتاح جاده دسترسی جدید از این منطقه به فرودگاه، ارزش آن بیشتر از قبل نیز شده است.

بیمارستان‌های منطقه بی اوغلو استانبول

از دیگر امکانات منطقه باسین اکسپرس می‌توانیم به حضور هتل‌های مطرح بین‌المللی در این محدوده اشاره کنیم. به طور مثال هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون و رادیسون بلو پارک با تمام امکاناتشان در منطقه باسین اکسپرس، پذیرای مهمانان هستند. علاوه بر اینها وجود شعب بانک‌های مختلف ترکیه در این منطقه نیز از امکانات خیلی خوب آن به شمار می‌آید که باعث سهولت امر تجارت در حوالی آن می‌شود.

صفر تا صد خرید خانه در ترکیه

مراکز خرید منطقه باسین اکسپرس

منطقه باسین اکسپرس استانبول به خاطر ساختار تجاری که دارد، دارای مراکز خرید مختلفی است که هرکدام پذیرای قشر خاصی از مردم هستند و نیاز تمام مردم منطقه را پاسخ میدهند. شما می‌توانید به عنوان یک توریست به مرکز خرید مال آو استانبول در این منطقه بروید و ضمن بازدید از یکی از بزرگترین مال‌های تجاری ترکیه و اروپا میتوانید از ۳۰۰ برند معروف دنیا که در این مرکز خرید حضور دارند، خرید کنید.
اگر تمایل دارید با هزینه‌ای مقرون به صرفه خرید کنید، می‌توانید به مرکز خرید اوت‌لت ۲۱۲ سر بزنید. این مجتمع تجاری بزرگ در استانبول به تخفیف‌های ویژه و پیشنهادات عجیب برند‌های مختلف، معروف است. شما گاهی می‌توانید کالاهایی از برند‌های مطرح را با قیمتی بسیار کمتر از ارزش اصلی‌شان خریداری کنید و به همین جهت این مرکز خرید بین اهالی منطقه باسین اکسپرس استانبول محبوب است.

همه چیز درباره پاسپورت ترکیه

دسترسی و حمل و نقل باسین اکسپرس

این منطقه یکی از شاهراه‌های استانبول به حساب می‌آید. دلیل این موضوع اتصال چندین اتوبان اصلی و بزرگ شهر استانبول مانند، tem و E5 است. این منطقه علاوه بر دسترسی آسان برای ساکنانش، پل ارتباطی خوبی برای ترانزیت بار نیز به شمار می‌رود. در منطقه باسین اکسپرس سایر خدمات حمل و نقل عمومی مانند تاکسی و اتوبوس نیز وجود دارد که شرایط را برای رفت و آمد اهالی آنجا آسانتر نیز می‌کند.

آخرین قوانین اقامت ترکیه

مدارس باسین اکسپرس

هرچه جمعیت این منطقه بیشتر می‌شود، نیاز‌های مختلف آن مانند نیاز به مدرسه برای کودکان نیز افزایش می‌یابد. به همین دلیل مدارس مختلفی در منطقه باسین اکسپرس استانبول هستند که بعضی از آنها از معتبرترین مراکز آموزشی استانبول نیز محسوب می‌شوند. به طور مثال مدرسه بین‌المللی الاقصی یک مرکز آموزشی جامع است که با رعایت شیوه‌نامه‌های آموزشی آمریکا، با روش‌های متفاوتی کودکان را آموزش می‌دهد و با سیستم‌های ارزیابی متنوعی نیز وضعیت آنها را تحلیل می‌کند. دروس ارائه شده در این مدرسه به زبان‌های انگلیسی، عربی و ترکی تدریس می‌شوند.

بیمارستان‌های منطقه بی اوغلو استانبول

دانشگاه‌های منطقه باسین اکسپرس

منطقه باسین اکسپرس استانبول به دلیل وجود چند دانشگاه در آن، مکان جذابی برای زندگی دانشجویان هم هست. این منطقه دارای چندین دانشگاه خصوصی و دولتی است که از جمله آنها می‌توانیم به دانشگاه خصوصی آیدین استانبول اشاره کنیم. این مرکز آموزشی با وجود عدم برخورداری از حمایت‌های دولتی توانسته است تا میزان زیادی از امکانات یک دانشگاه ایده‌آل را در اختیار دانشجویان قرار دهد. این دانشگاه در رشته‌های مهندسی و تکنولوژی در استانبول سرآمد است و همچنین در برنامه‌های تبادل دانشجو با سایر دانشگاه‌های معتبر اروپا فعال است. از دیگر دانشگاه‌های این منطقه نیز می‌توانیم به دانشگاه Zaim اشاره کنیم که رشته‌های اصلی حوزه‌های پزشکی، مهندسی و علوم انسانی را در همه مقاطع دانشگاهی ارائه می‌کند. زبان تحصیل در این دانشگاه ترکی و انگلیسی است.

بیمارستان‌های باسین اکسپرس

منطقه باسین اکسپرس استانبول دارای چندین بیمارستان است که در این بخش به دو مورد از آنها اشاره می‌کنیم. اولی بیمارستان مدیپول مگا است که در واقع یک دانشگاه علوم پزشکی نیز به شمار می‌رود. این بیمارستان نزدیک به ۵۰۰ تخت خواب دارد و حدود ۱۰۰ بخش مراقبت ویژه دارد. این بیمارستان ظرفیت بسیار خوبی برای سرویس دهی به بیماران مختلف دارد. بیمارستان مدیپول مگا دارای ۲۵ اتاق عمل مختلف است و خدماتی همچون عمل قلب باز، دندانپزشکی و خدمات پزشکی عمومی را نیز به متقاضیان خود ارائه می‌دهد. دومین بیمارستان مطرح منطقه باسین اکسپرس بیمارستان آجی بادم است. این بیمارستان جز بیمارستان های رده اول ترکیه و اروپاست شعب بسیاری در سراسر ترکیه و شهر استانبول دارد.

زندگی ایده‌آل در باسین اکسپرس

ما سعی کردیم تا اینجای مطلب همه موارد مورد نیاز شما درباره این منطقه مهم در استانبول را برایتان شرح دهیم. بیشتر کسانی که مطالب مرتبط با این منطقه را دنبال می‌کنند، به دنبال سرمایه‌گذاری هستند. اما فراموش نکنید جدای از مقوله سرمایه‌گذاری، منطقه باسین اکسپرس یک منطقه نسبتا لوکس و خوب برای زندگی هم به شمار می‌رود و آینده آن بسیار درخشان‌تر از اکنون است.

خرید خانه در استانبول و نکاتی که باید به آن دقت کنید!

سخن آخر:

ما در این مقاله به معرفی باسین اکسپرس استانبول پرداختیم و شما را با امکانات، دسترسی ها و شرایط زندگی در منطقه باسین اکسپرس آشنا کردیم. چنانچه قصد خرید ملک در استانبول و بخش اروپایی آن را دارید بهتر است بدانید به واسطه دسترسی های عالی و نزدیکی به اتوبان های اصلی استانبول و وسایل حمل و نقل عمومی باسین اکسپرس از محبوبیت بالایی برخوردار است و ساکنان آن به راحتی می توانند به مرکز شهر تردد نمایند. برای بازدید از پروژه های ملکی این منطقه کافی است با مشاوران آریا کوئین در تماس باشید.

سوالات متداول:

  • باسین اکسپرس کجاست؟
    اتوبان باسین اکسپرس در مجاورت منطقه باشاک شهیر واقع شده و هم مرز با کوچوک چکمجه، باغجیلار و باهچه لی اولر است.
  • دسترسی و حمل و نقل باسین اکسپرس چگونه است؟
    این منطقه یکی از شاهراه‌های استانبول به حساب می‌آید. دلیل این موضوع اتصال چندین اتوبان اصلی و بزرگ شهر استانبول مانند، tem و E5 است.
5/5 - (1 امتیاز)

پیام بگذارید